Посібники



Зарубіжна література

 Використання дидактичних ігор, творчих і тестових завдань на уроках зарубіжної літератури

Посібник для викладачів
зарубіжної літератури професійно – технічних закладів
дидактичних ігор, творчих і тестових завдань на уроках зарубіжної літератури

ЗМІСТ
1.     Передмова....................................................4
2.     Завдання для проведення поточного та тематичного контролю знань по темі: „Проза і драматургія 30-х років ХХ століття”....................5
а) Еріх Марія Ремарк „Три товариші”
б) Михайло Булгаков „Майстер і Маргарита”
в) Бертольд Брехт „Матінка Кураж та її діти”
г) Контрольна робота  ( оцінювання знань учнів з теми „ Проза і драматургія 30 –х  років xx ст. )
  3. Ігрові та творчі завдання з французької літератури другої половини ХІХ ст.25

1. ПЕРЕДМОВА.

         Сучасний урок зарубіжної літератури, побудований з урахуванням особистісно орієнтованого навчання з діалогом як домінуючою формою спілкування на уроці, вимагає переосмислення пріоритетів певних методів, прийомів та видів навчальної діяльності. Тому закономірно, що, перевага останнім часом надається розвитку творчих здібностей на уроці та таким видам або формам роботи, як різноманітні рольові ігри, „мозкова атака”, дослідницька робота, пошукові види робіт.


Читати далі....






Історії кохання
з життя світового письменства
Навчальний посібник

з світової літератури

ЗМІСТ
Передмова………………….………..3
Та, що виховала Бальзака………...4
Федір Достоєвський……………..…7
А.П. Чехов.  Яку жінку дійсно любив письменник?.........…11
Дивацтва шлюбу Срібного століття Оскар Вайльд……..15
Шарль Бодлер……………………18
«Від Маяковського», - незмінне послання Тетяні Яковлевій…20
Анна Ахматова і Амедео Модільяні - любов довжиною в життя……….23
Сергій Єсенін. Для справжнього почуття не існує заборон і обмежень…………7
Марина Цвєтаєва: життя в ім'я кохання……………………..31
МИХАЙЛО БУЛГАКОВ………35
Його Маргарита, кохана дружина, біограф і секретар…………………….40
Альбер Камю. Донжуанство «абсурдної людини»….…..42
Любовні історії Ернеста Хемінгуея. Війна і кохання…..45
Список використаної літератури………………49

Передмова
Кількість навчальних годин для вивчення світової літератури передбачає лише ознайомлення з  шедеврами світової літератури. Тому викладач так планує свою роботу, щоб охопити якомога більше матеріалу при вивченні життя та творчості того чи іншого автор. Для цього існують різні форми та методи роботи, серед яких велике місце займає самостійна робота  учнів, спрямована на пошук та систематизацію матеріалу.
Уроки літератури відрізняються тим, що на них поряд з навчальною метою невід’ємною є  виховна мета.  На прикладах творів світової літератури ми виховуємо в учнів героїзм, патріотизм, мужність, доброту, вміння співпереживати та багато інших якостей.
В час ,коли втрачаються людські цінності, коли світ стає жорстоким та черствим не зайвим буде говорити з молоддю про кохання. Кохання в найкращих його проявах на прикладах героїв творів та особистого життя деяких авторів. Письменник насамперед  людина, яка всі свої зустрічі, враження, переживання відображає у творах. Особливо  це стосується поезії.
Даний посібник підготовлений для додаткової пізнавальної роботи учня і,  сподіваюсь вразить своєю щирістю почуттів і стане прикладом  відданості, взаєморозуміння, вміння пробачати, жертвувати собою заради коханої людини.


Комментариев нет:

Отправить комментарий